Gisteren waren alle derdejaars in het hart van de democratie: voor maatschappijleer naar de Tweede Kamer in Den Haag. We troffen daar ook @pieter_grinwis van @christenunie aan wie er vragen gesteld konden worden en met wie een groep op de foto ging.
Geslaagde dag! 🧡