Leerlingen van 1A en 1B steken hun handen uit de mouwen

Als vervolg op de excursie in september naar het voedselbos aan de Stougjesdijk hebben de leerlingen van klas 1A en 1B hun handen uit de mouwen gestoken.

Na de uitleg van de boer zijn zij bomen gaan planten bij Voedselbos Eetlust en hebben daarmee een waardevolle bijdrage geleverd aan dit mooie en duurzame project.

Online is er ook een artikel verschenen over deze activiteit, zie Hoekschnieuws.

We zijn trots op hun inzet en betrokkenheid bij de natuur!

Gerelateerd nieuws

Menu