Tijdens deze bijeenkomst kwamen bedrijven en onderwijs samen om kennis te delen, elkaar te inspireren en nieuwe verbindingen te leggen. Een mooie mix van inzichten, gesprekken en ontmoetingen.
Een bijzonder moment was de bijdrage van Laura van Die. Met haar energieke en persoonlijke verhaal nam zij ons mee in een actueel thema: het aantrekken én behouden van goed personeel. Haar praktische tips en frisse blik boden volop stof tot nadenken.
Naast de inspiratiesessie was er natuurlijk ruimte om met elkaar in gesprek te gaan en te netwerken. We sloten de middag af met een heerlijke, warme maaltijd – een perfect moment om verder door te praten.
We kijken terug op een geslaagde en waardevolle middag waarin de samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven centraal stond.
Benieuwd naar de sfeer?
Bekijk hier de samenvatting van de Branchetafel.



