Vrijdag 13 maart vond een nieuwe editie van de Branchetafel plaats. Tijdens deze bijeenkomst kwamen bedrijven en onderwijs samen om kennis te delen, elkaar te inspireren en nieuwe verbindingen te leggen.
Een bijzonder onderdeel van het programma was de bijdrage van Laura van Die. Op haar eigen, inspirerende manier nam zij de aanwezigen mee in het thema: het aantrekken èn behouden van goed personeel. Haar verhaal bood waardevolle inzichten en praktische handvatten voor organisaties die met dit vraagstuk te maken hebben.
Naast de inspiratiesessie was er ruimte om met elkaar in gesprek te gaan en te netwerken. De middag werd afgesloten met een warme maaltijd, verzorgd door De Garage Traiteur.
We kijken terug op een geslaagde en inspirerende middag waarin samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven centraal stond.



