De start van het (school)jaar verliep voor iedereen anders dan gepland. Door de sneeuw raakten heel wat schema’s in de war, ook het naar school gaan.
Gelukkig ligt dit inmiddels achter ons en kunnen de leerlingen weer volop hun lessen volgen.
De sneeuw zorgde wel mooie winterse taferelen…




